Последователи

неделя, 13 декември 2015 г.

За какво са здравните вноски, или безхаберието на "д-р" С. от 22 ДКЦ

 Д-Р С. 22ДКЦ. Не и пиша името, защото няма смисъл. Не е само тя. Една голяма част от лекарите са просто алчна, мързелива пасмина. Да ме прощават останалите.

Чуден личен лекар. От 3 месеца имам проблеми. За това време получих  рецепта за :синузит, който нямам, лекарства за вестибуларния апарат - каквито проблеми нямам, лекарства за мениеров синдром - какъвто нямам. Не съм ги пила. Получих и направление за невролог - забравих и името за съжаление, тя ми обясни че съм красива, че "си търкам артерията"?! и ми даде телефона си ако получа инсулт да и се обадя?! Същата ми изписа лекарството за синузит - идея си нямам защо, но жената явно е със сериозни отклонения.
Самоинициативно и заплащайки си отидох при кардиолог, където ми обясниха, че оплакванията ми не са от сърцето и ми препоръчаха - писмено, изследвания на кръвта.
Отивам аз при личния лекар  "д-р"  С. в 22 ДКЦ. Това след 3 месеца в които аз не се оправям. Тя ми каза, че не може да ми даде направления за изследванията на кръвта, защото са включени много неща?! Обясни ми, че ми няма нужда, защото не се опикавам и не губя съзнание когато ми прилошава, а съм /цитирам/ за "психиатър, да полежиш малко и щи мине"!!! 
Е, аз не съм психично болна, та затова си платих изследванията и Божеее, то било анемия. Аз дадох около 150лв. и загубих три месеца страдайки, защото идиотката решила, че съм луда и си измислям. Или така и е било по-лесно. Така не струвам нищо на касата.
Имах една позната която не просто беше обвинена, че е луда. Тя посещаваше психиатър и пиеше психотропни лекарства. После се установи, че е имала рак и наистина я е боляло. Тя умря. 
Аз още не съм, но това е въпреки личната лекарка.
Много поздрави на здравната. Ако чуете за бити лекари - може и да съм била аз.


P.S. Новият ми лекар ми предписа лекарство - нищо работа на фона на 150лв пръснати залудо. И правилно хранене. Предполага се да се оправя бързо. Предполага се здравните ми вноски да покриват елементарно изследване което всеки личен лекар да направи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар