Последователи

петък, 18 септември 2015 г.

Новговор - политически коректните извращения

Каква е разликата между "новговор" в 1984 на Оруел и "политически коректните" тъпотии които ни се налагат? Аз не виждам разлика. Защо трябва да пазим нежните чувства на разни маргинали и кретени наричайки ги с изопачени наименования, като в същото време ги ненавиждаме все тъй пламенно? Аз чувствам нещата ей така:

Маргинални групи -  сволач, която ми яде парите - цигани, бял боклук и др.
Ром - циганин, мангал, неприятен черен човек който не работи и яде моите данъци
Негър - човек от черната раса който не ми пречи особено
Деца със специални образователни способности - от обикновен тъпанар до пълен идиот
Зрително затруднен - кьорчо
Умствено изостанал - кретен, идиот, олигофрен
 Граничен интелект - полуидиот
Депресивен индивид - лигльо
Алкохолно зависим - пияница долен
Нарко зависим - наркоман скапан
Социално слаб - мързелив идиот, ядящ моите данъци
Хранителни разстройства - кретени, които нямат какво да правят и ядат био боклуци с надеждата да изсерат заветното био лайно


Плеймейтка - популярна курва
Лолитка - малолетна курва
Жертва на трафик - проститутка прецакала сутеньора си

И по-сматафръцани фрази от които идват световните злини:

Права на децата - правото на малоумни кретенчета да се дървят на възрастните
Права на жените - правото на тъпи женки да се мислят за велики и да се дървят на мъжете
Човешки права - правото на неграмотен мангал, който никога не е работил да получи безплатно жилище и да го съсипе, докато аз имам правото да  плащам ипотека и сметки плюс данъци, да работа по 50 часа седмично, да ме обират в градския транспорт, да плащам за "безплатно образование и лечение", да ям ориз в края на месеца



Няма коментари:

Публикуване на коментар