Последователи

сряда, 11 септември 2013 г.

Не ми дреме за децата в Африка

Трагична снимка на жертва на глада
Някои искат нов айфон, други просто храна.
Безумно лицемерие. Искам нов телефон, нова кола, нови дрехи. И африканците ще ги искат веднага след като се наядат. Нарича се задоволяване на потребностите. Първо задоволяваш основните нужди, после всичко останало. Нямам нужда от глезотии, но ги искам, защото съм задоволила основните си нужди. Нямам никакви угризения за това. Не ми пука за децата в Африка. Аз не живея там. Аз хвърлям излишната храна. Вие също го правите обаче да цъкате с език и да викат " ау горките" ви създава илюзията че сте добри. Еда, ама не. Не сте. В новините - жални гласове разказват тъжна история, в нета - трагични снимки. Отвсякъде лицемерие. Не сме се родили равни, не нося вина за гладуващите, продължавам да искам купища неща от които изобщо не се нуждая. Всеки който охка и ахка пред подобни снимки да яде трева, да се увива в парцали и да си праща парите за гладуващите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар